Oj oj dags för ett inlägg!!!

Min dotter tycker jag har varit dålig på att skriva inlägg... så då måste jag ju skärpa till mig....
Jaha, och vad har hänt då... inte så mycket måste jag säga. Dagarna dom går och går efter varandra, måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag...
Och det kan självklart låta alldeles trist och långtråkigt... men är egentligen alldeles underbart... För jag kan hantaera vardagen idag. Jag tycker det är ok att det inte är full fart och kaos... som det har varit en del i mitt liv... så en period av lite härlig grå vardag förgylleerrrrrrrrrrr faktiskt min tillvaro...
image23

Kommentarer
Postat av: maia

Va bra att du skriver pappa! Ett fint inlägg dessutom :D!! Kul att vi vann matchen dag va! Förlåt att jag inte såg dig där du stog... nu vill jag faktiskt bo hos dej ett tag för det låter så underbart att bara inte göra nåntng, för här är det hela tiden fullfart, alldrig lugn och ro. så jag tog mej en liten stund för mej själv och skrev ett inlägg, men ha det bra!! syns snart/ maiaa

2007-09-16 @ 18:04:03
URL: http://jaghetermaia.blogg.se
Postat av: Pappa Thomas

Ja en härlig match ni spelade i kylan och regnet... jag åkte och köpte några drag och stack och fiska de sen... utan nån tur... hmmm.. hur gör dom....
Ja å så får vi se till att ta det lugnt när du kommer då... softa coolish i soffan....

2007-09-16 @ 18:57:06
URL: http://swenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0