Länge sedan jag var här och skrev

Ja det var ett tag sen det blev nåt inlägg här.. Men livet rullar på och nu ska jag och Yvonne gifta 121212 blir vårt datum. Vi har lovat varandra att gå i passion tillsammans. Var och beställde en bukett till bruden, på Herrhagens blomsteraffär... Där är ju liksom där jag köpt dom få blommor jag gett till min kära Yvonne... Får kanske bli bättre på det de nästa 11 åren.. Ja det är 11 år vi varit tillsammans i januari.. Härliugt att hon stått ut, och förhoppningsvis, till och med troligtvis, har jag gett henne nåt som fyllt på hennes liv också på samma sätt som hon gjort för mig i mitt liv.
 
Det enda jag önskar nu är att hon skulle gripas av fiskefeber och följa mig på mina fisketurer, å så kan vi få vår lille Albert att bli en fisketok, så är alla semestrar och lediga helger räddade...
 

 
Lite fiske har det såklart blivit under året. Här från bäcköringsfiske med Tony i norra värmland, det har blivit gösfiske med Pelle i Molkom, det har varit öring och aborrfiske med Nolle i Ekshärad, aborrfiske på Vänern såklart, lite flugfiske, för lite, lite fiske med svärfar Bertil, oxå för lite, lite trollingfösrök i Vänern, senast förra veckan i -10 grader, men utan fisk... Nu ser jag fram emot att få pimpla, och det redan på söndag... 

Hej så länge...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0