Imorgon bär det av ut på isen...




onsdag 14 januari 2009

Imorgon bär det av ut på isen... 
Jag och mina stackars elever som tvingas ut i den eländiga naturen,
det irriterande solskenet och en äckligt frisk luft...
Och till råga på allt kanske dom måste sätta en äcklig maggot på pirken,
och har dom riktig otur får dom napp oxå
 och kanske måste bryta nacken av en abborre...
Och när dom blir hungriga får dom nöja sig med  grillkorv och O´boy
Det är ju helt otroligt vad jag utsätter mina elever för....
Risken finns oxå att dom där abborrna ska rensas och ätas oxå... hmmm...
Ingen hejd på eländet med andra ord...

/Thomas




och här är resultatet... Olles tre fiskar... Robin blev FF men det tar han väl igen nästa gång...
själv fick jag en mini mini... knappt värt mödan... men det var solen och turen bara i sig...



Kommentarer
Postat av: Patricia

www.feliciasliv.se



Du om någon kan hjälpa till tror jag.

2009-01-23 @ 22:46:18
URL: http://patriciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0