Vilka härliga foton...



Fredag 13 februari  2009

Hade Tom-Ole här på besök igår. Trevligt!
Töla om allt möjligt så som det blir när gamla vänner som träffas alltför sällan ändå träffs.
Och så fick jag några riktigt trevliga minnen från Ole som han tog med sin splitternya kamera.
Han hade fått den just igår. Han tyckte det var trevligt med ett barn som inte var less på att han sprang med kameran i ansiktet på dom hela tiden, som hans egna barn alltså. Ja, det är ju så, att barnen kan vi väl inte se oss trötta på. Eller fota oss less på. Ja å så pratade vi om vad det är i barnens ögon som fångar oss så. Det oförställda. Blicken utan försvar, tillgjordhet eller tvivel. Blick med total öppenhet och tillit. Ja, det är häftigt. Själv blev jag helt stel och totalt medveten om att Tom-Ole tog kort, men gjorde allt för att verka helt naturlig och avlappnad framför kameran. Gick hyfsat, släppte ju t.o.m. ut magen. Jo, jag jobbar forfarande med att acceptera mig för den jag är. Tror jag varit inne på det ämnet tidigare här på bloggen. Är väl ett jobb som jag får räkna med kvarstår tills det är dags att lämna in skylten och packa ihop. Men det är ju bra, för då behöver jag inte ha så himla bråttom. Fast visst vore det väl trevligt att bara vila i tanken att jag är den jag är och jag är ok.













Ja, lite bilder från en torsdagskväll hemma på Solskiftesgatan...



Kommentarer
Postat av: kusin Anna

vilka rofyllda fina bilder de va. va go han är lille Albert. va fin maia och du blir på kort. hälsa min lilla goa kusin yvve. kram albert

2009-02-13 @ 20:19:43
Postat av: Fanny

Fina bilder!

Hmm... Du måste ju nästan bo granne med min förra chef.

2009-02-13 @ 20:53:09
URL: http://fannymillom.blogg.se/
Postat av: Haffa

Mmmm.....riktigt snygga och mysiga kort. Ni får ha en trevig alla hjärtans dag

2009-02-14 @ 09:54:56
Postat av: maia

alltså dom två första bilderna på albert :o gud vad fina!

2009-02-14 @ 17:32:07
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: maia

svar:



jag tror jag kan veta hur bilderna kan bli icke gula..!



och det är inte så svårt att göra en profillänk för facebook. om du öppnar din profil på facebook också scrollar du längst ner och till vänster i den långa spalten står det "skapa profillänk" där fixar du lite sen kopierar du den klara länken och lägger den i ett inlägg som ett youtube klipp...



haha hoppas du fattar ;)



puss<3

2009-02-15 @ 21:31:56
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: petra

Åååh, vilka fina bilder på er!!

2009-02-16 @ 08:04:05
Postat av: Mandy

VILKEN SÖÖÖÖÖÖT UNGE!!!

2009-02-25 @ 09:52:59
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0