Luciakonsert med Maia... och Erik och Matilda på besök



lördag 19 december 2009

Förra lördagen, den 12, så var det en av musikklasseernas uppträdande på Karlstad Teater. Och Maia skulle vara Lucia. Det kändes kul och lite stolt oxå, om man får säga så. Och med oss på konserten hade vi oxå Erik och Matilda. Även Eriks föräldrar, Jan och Ingrid var med,men tyvärr fick vi inte platser ihop. Men, men, vi fick fika ihop i pausen iallafall.. En trevlig kväll, med bra musik och lite småkul underhållning. Det var otroligt att få höra dessa klasser sjunga så bra. Det är lätt att glömma att dom är klass 5-9 så man bedömer dom ju som proffessionella. För det är precis vad dom är. Förstår faktiskt inte hur magistrar och fröknar får det att gå ihop så otroligt bra. Vilket jobb.


Maia får blommor efter konserten...

Teatern 2009 med Norrstrands Musikklasser
Maia Lucia 2009 - Norrstrands musikklasser 2009 - fin va!?


Erik och Matilda var hos i Karlstad på ett kort besök...

Å så var jag och Yvve där...
Å så var jag och Yvve där...


Är hon inte vacker...

Känns skönt att skriva om lite positivt efter en tuff vecka...
Jag är glad för att jag har er mina kära barn. Älskar er över allt annat...

Kommentarer
Postat av: maia

du vet att jag älskar dig med!

2009-12-29 @ 19:00:11
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0