Nytt Inlägg...




Nytt Inlägg
torsdag 27 augusti 2009

Ville liksom bara göra ett nytt inlägg för sakens skull. Har det hektiskt just nu. Jobbar i nåt som heter vikariepoolen eller banken... Och hamnar lite varstans. Ja, än så länge bara på Nyeds Skola och på Norrstrand, men det blir lite fler ställen framöver. Lite av en kick att få se så många skolor. Men självklart vore det trevligt med trygghet, fast jobb, samma arbeskamrater, trygg inkomst och allt det där. Men annars. Ja,det är inte så tokigt.

Å så fick jag vikariera ii min dotters klass. Hoppas hon tyckte jag skötte mig okej. Vill ju inte att hon ska tycka att pappa är jobbig... ärligt talat så gick det nog bra md den biten. Eller  vad säger du Maia

jaja... det var allt för idag..

see ya 
/Thomas

Hittade det här kortet i Maias fotomapp... Lite gammalt, men så fint..
Oj, jag var lite smalare där... Får nog skärpa till mig lite nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0