Bäcköring Yeah... tack Pelle

Gör ett enkelt inlägg med foton från min bäcköringstur med pelle igår... wow wow


Bäcköring nummer två... Börjar med den för det blev bättre bild med Pelles kamera



Och här är min första bäcköring någonsin... och vilken storlek.. vilken känsla...
och vilket ställe vi var på... helt otroligt



Dålig bild men ger lite känsla för hur det såg ut... Urskog, orört, som ett naturreservat..
Spön, lina och vi själva fastnade... grunt och bottennapp... trädnapp... småluckor att kast i...
Underbart och härligt bara att vara där...


Här håller pelle min första bäcköring...

Kommentarer
Postat av: matilda

Grattis pappsen :)

Nu læmnar jag och Erik køpenhamn for denna gången. vilken fantastisk stad, men dyrt!.

puss och kram

2009-05-03 @ 18:07:11
URL: http://matildawiklund.blogg.se/
Postat av: Dahlberg

Var köpte du fisken?

2009-05-03 @ 20:18:21
Postat av: Tony

..gillar du och fiska, eller?

2009-05-04 @ 10:27:49
Postat av: Niclas

Schysta firrar. Hade urskogsbilden varit svartvit kunde det ha varit Blair Witch Project :)

2010-09-17 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0