Sitter på skolan...

onsdag 17 september 2008

Jaha, så sitter man haär... eh, jag här menar jag, och bloggar lite på arbetstid. Ja, mina elever har lite fri datortid så jag passar också på... Men jag tycker inte det är så j***la roligt att bara snurra runt på nätet så jag kan lika gärna låta tangenterna få sig en omgång och prata lite strunt om precis ingenting.

Eller ska jag välja ett spännande och aktuellt ämne. Jo, det är så att jag har ett beroende som inte är att leka med. Jag har snöat in på Tradera. Jag hittar ständigt nya saker som jag bara måste ha. Saker till mitt fiske. Och många bäckar små vet ni, kan dra iväg och bli en jäkla fors. Tror att Yvonne tycker att det får vara nog nu. Så det är det oxå. 30 kr här och 45 kr där, 17 till och ett bud på 46 kr det blir... en hel del med frakt.

Men det är värre än så. Jag gick in på en fiskeshop på nätet. Och jag bara måste ju ha flätlina, Fireline. Och räkningen tror jag kommer idag. Och jag har sovit lite dåligt, bara av dåligt samvet, för att ha shoppat igen. Aj, aj aj... Förlåt! Hade inte stake nog att säga som det var innan jag drog hemifrån imorse...
                Berkley Fireline Flätlina

Kommentarer
Postat av: Pappa Thomas

Hej älsking!!

Tack för att du delade med dig av ditt dåliga samvete förut när du kom hem..

Det BLIR INGET MER fiskeköp nu!

Fisken vill ju inte nappa nu heller, det är höst och dom ska äta sig feta tills våren/sommarn.

Låt dom va..

Du får gärna sitta å lära dig att fläta lina i höst men nog om det.

Så nu måste jag upp till Rud å hämta MITT paket från Tradera :))))

2008-09-17 @ 17:27:04
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: YvveÄlskling

Postad av mig så klart INTE av Pappa Thomas!!

2008-09-17 @ 17:28:26
Postat av: Fanny

Själv har jag köpt skivor för 900 på mindre än en vecka... Och då lyckades jag ändå stålsätta mig och plocka bort i alla fall tre skivor. Det finns läskigt mycket skivbörser här.

2008-09-17 @ 17:59:01
URL: http://fannymillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0