Mer fiske... men vart är abborrarna...!!!???

lördag 6 september 2008



En dagstur till Björntjärn med Kim och Olle... jag fick tre Öringar... en riktigt fin...



En dagstur till Björntjärn med Kim och Olle... jag fick tre Öringar... en riktigt fin...

Lite Öring i Björntjärn... en bra dag med Olle & Kim och jag och 7 öringar totalt. Jag tog tre...
Men det känns inte riktigt rätt när dom ligger där inplanterade... Men Pelle på min skola som är inbiten fiskare har lovat att jag ska få följa med honom på bäcköringfiske... han har en egen bäck på sina marker med bäcköring... wow... det vore bara sååååå häftigt... måste jag investera i lite nya drag... nån som har tips...

Jag får väl gå in på http://www.fiskeforum.se/ eller  http://www.fiskesnack.com  och  fråga

Vad har mer hänt då...?
Vi tog bussen till stan för att spela lite biljard... Far och Dotter; Thomas och Maia

Jag & Maia (och Yvve & Albert) tog bussen en dag till stan för att lira lite biljard... trevlig kväll med min dotter (Yvve och Albert åkte hem innan oss... för övrigt hade hon glömt nyckel och dom fick vänta på att vi kom hem.. stackare)

Biljarden då... jodå, den vann jag... no mercy!!!

Maia sätter in en stöt...

Jaja... säger så tills vidare.... 

/Yours truley... John Thomas Swenson

Kommentarer
Postat av: maia

haha, den där fisken va ju Inget att skryta me:p kul att man fick va med på bloggen dåå><

2008-09-06 @ 16:46:54
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: Toschi

Min favorit för bäcköringsfiske är King 5g.

2008-09-27 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0