Visst var sommaren skön...

onsdag 15 oktober 2008

Javisst var sommaren skön... Sol, bad och förlovning... jaha det kanske jag har glömt att skriva...
Jag och Yvve slog till på¨en förlovning den 8:e i 8:e 08 alltrså 080808...
Har väl haft fullt upp att skriva om fiske...

Ja, annars så har vi varit i Göteborg oxå...
hälsade på Matilda och Erik, riktigt trevligt... dom bjöd på lammkottletter och ugnstekt potatis och en härlig sallad... Lokavatten såklart...
Sen skulle det till och shoppas...Jag kunde tyvärr inte njuta fullt ut av det, min mänskliga brist...  fråga mig inte varför, jag frågar mig istället vad det är som gjort mig så rastlös och otillfredställd på sistone.... en svacka...

Ja, och just då är det skönt att plocka fram de goa minnena...

        
         Lite bad utanför Sööa....  Thomas och Abbisen

       
       Ja, frieriet kom lite spontant så jag fick köpa nåt som liknade ringar på ICA Wallinders...
       innan de riktiga kom....

Kommentarer
Postat av: yvve

..ni badar ju i badviken på körsöa ju. Lillbåten å termometern..

Annars...hihihi..härlig kärleksring från min älskling.. Puss

2008-10-15 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0