Idag blir det fiske i Björntjärn...


Torsdag 16 oktober 2008

Idag far jag och Stefan upp till Björntjärn och provar fiskelyckan igen...
Har ju varit där tre gånger... första gången fick jag Olle och Kim 7 öringar...
andra gången fick Maia 1 öring och tredje gången fick jag och Stefan 0 öringar,
nada, zipp helt flopp alltså...
Så nu gäller det... halvtaskigt väder som ska spricka upp... länge sen de hade i ny fisk...
och det gör det ju lite mer intressant... fast vadå... noll vill vi ju inte ha...
så jag önskar skitfiske på Stefan så får vi se hur det går...
Det här är vad vi vill se... en fightande regnbåge...
men de är ju tyvärr inte så fajtingvilliga de där odlade sakerna....
men hellre det än ett livlöst spö... tom krok...


Kommentarer
Postat av: maia

http://www.facebook.com/photo.php?pid=889313&id=642574014&ref=nf#/photo.php?pid=889114&id=642574014&ref=nf





hehe....

2008-10-25 @ 16:56:59
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0