Rökning!!!




Lördag22 november 2008

Rökning är inte alltid av ondo...
Vi var i stugan för nån vecka sen och rökte lite fisk  stugan... Några regnbågsöringar som Maia och jag tagit i Björntjärn och nån som Bertil och Anki lurat upp ur Tintjärn och lite siklöja från Vänern och gott blev det... men lite skrämmande oxå...



Idag har jag och Yvve haft barnvakt oxå i form av mormor Anki... Så var vi och såg en match med Färjestad - Frölunda... Gick inte så bra... rent av en dålig match av Färjestad... men gött å komme ifrån lite... ihop...




Kommentarer
Postat av: Patricia

bikisen.blogg.se där har du en gammal 9are ;)

2008-12-21 @ 01:58:59
URL: http://patriciamaria.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej, jo hon visade mig din blogg. Jag tänkte mycket på våran klassresa igår och jag tycker faktiskt att vi MÅSTE dra ihop klassen någon gång och göra något kul, med dig också såklart.

Ha det bäst! kram

2008-12-21 @ 19:23:05
URL: http://bikisen.blogg
Postat av: nina och Anna karin från tidigare liv!!!!!!!!

Long time no see. Vi blev så glada i vinrus att hitta dig då vi googla på gamla goa minnen. vacker familj. Vad gör du nu för tiden varför hör du aldrig avdig are you loosing your religion!!!!



kramisar från en svunnen tid och två lika unga fräscha kvinnor med ett underbart liv

2009-03-13 @ 23:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0