Blev inspirerad av Emil

Jag satt på morgonen här och läste Emil Kjellins blogg... en av mina elever på Nyeds Skolan...
Och kände att jag måste ju skriva lite oxå... har inte scannat in några foton på länge men orden kan väl få tala om att vi går mot sommar och sommarlov...
Vi har varit på skolresa och för att läsa om den så rekommenderar jag emils blogg... se i mina kontakter annars
http://nillejklime.blogg.se/ image79

Annars fick jag ett mail av Tony, min gamle punkbroder från bland annat vårt punkband Svea Rike (vi hette så bland annat för att ta udden av alla skins och rasister som härjade i Skoghall och Karlstad då... men varför vi valde just Svea Rike... det kanske Tony vet bättre...?)
image80

Fotot taget med min gamla Minolta XG-! och självutlösare på banvallen vid kemin på Skoghall...
Från Höger.. Peder-trummor (fast han gjorde dom flesta låtarna), Tony - Sång, Jörgen-bas och Thomas(jag) på gitarr... Det var tider det...

"Vansinne är att upprepa samma misstag och förvänta sig olika resultat."


Kommentarer
Postat av: Emil Kjellin

Roligt att du tyckte om min blogg Thomas... Jag kom och tänka på när jag såg bilden av "svea rike" att det skulle vara roligt med lite gamla bilder på dig och ditt gamla punkliv, följer din blogg varje dag så jag hoppas det kommer lite mer inlägg i fortsättningen, hehe! tacktack!

2008-05-29 @ 08:44:47
URL: http://nillejklime.blogg.se
Postat av: Toschi

...och här är Svea Rike II som Punkklassiker..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0