Storfiskarens Vals...

Måste man verkligen kunna sånt här... nu kan jag det iallafall...
ska vara en knut som låter (dyra) rapalawooblers att röra sig fritt så som dom är tänkta att röra sig...
Hmmm... undrar om det är fisket som är kul eller kring kringet...

 Rapalaknuten för ett bättre wobblerfiske




Får  väl inte missa att tala om att det blev fem härliga abborrar i förrgår... så nu får jag köpa två drag.. Har en deal med Yvve om att bara andla var  femte fisk... och nu har jag inte handlat något på de senaste 10 fiskarna så då blir det två drag... hehehe
Såg vad Bertil (Yvves farsa) drog sina abborrar på så det får bli nåt liknande... Rapala x-rap eller rapala orginal... typ 10 cm... i blåvitsilver och kanske en i färgkod P det vill säga attden ser ut lite som en abborre... Det här låter nördigt men det är jag inte... kan bara dom dragen... så..  men kan jag fiska... ja om det inte måste innebära att man får nån fisk... hehehe...

Kommentarer
Postat av: Gustav P

Köp den två delade rapalan som är röd på ovan sidan och gul på ner sidan :) den har funkat bra för bror min i björntjärn:) han fick forell en på 3-4 kg och det roligaste av allt var att han hade ett ul-spö (extra litet o lätt spö). Haa de så bra så syns vi säkert :D:D tjipp

2008-08-04 @ 20:16:58
URL: http://gpextraallt.bilddagboken.se
Postat av: Gustav P

Köp rapalan som är delad på mitten och är röd på ovan sidan o gul på ner sidan :) den är jätte bra i björntjärn, bror fick en på 3-4kg för några år sedan :) det roliga var att det var på ett ul-spö (extra litet o lätt spö för fiske på mindre fisk) :) haade bra o god fiske lycka ! tjippp

2008-08-04 @ 20:19:13
URL: http://gpextraallt.bilddagboken.se
Postat av: Gustav P

Köp rapalan som är delad på mitten och är röd på ovan sidan o gul på ner sidan :) den är jätte bra i björntjärn, bror fick en på 3-4kg för några år sedan :) det roliga var att det var på ett ul-spö (extra litet o lätt spö för fiske på mindre fisk) :) haade bra o god fiske lycka ! tjippp

2008-08-04 @ 20:19:55
URL: http://gpextraallt.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0