Hej igen... Det blir lite sällan...

Jaha, hur har det varit sen sist...
Vi i familjen har tagit en del av vårt pick & pack och dragit in till stan.
Blir lite trist i stugan när det är kallt och blött....
Så några dagar i stan för att värma upp våra frusna själar är inte så tokigt...

Ja, å så lite spelningar på gång med The Teachers.
Ska lira Bowielåtar för alla er som kommer till
Hamnfestivalen torsdag den 24 juli kl. 20.00.
Risken finns att det blir en massa 10-12 åringar då
vi spelar innan idolgrabbarna E.M.D.
Men, men, dom kanske har sina föräldrar med
 som iallafall har en aning om vem David Bowie är...
Sen ska vi lira på Torgfesten i Kristinehamn den 2 augusti....
Så nu har ni chansen att se lite bra musik...
Vårt lilla band från Kristinehamn



Har jag missat att skriva om Antons student oxå...
den lilla grabben har växt upp till en hel karl... 
Anton Willard torget Karlstad 2008  Studenten Tingvalla Gymnasiet



 
Swensons m.fl. ... på Antons student  Juni 2008
och på Antons student fick jag det här kortet
fr.vänster
Maia Swenson, Matilda Wiklund (mina lära döttrar)
Yvonne Claesson, min kära
Erik Nielsen(Matildas kära)
Moster Maj Svensson
och min käre gamle mor Anita Svensson
(foto:Thomas Swenson)

Ja, å så växer Albert... såklart...  10 stadiga kilon och ett charmigt leende...
men oj så mycket tid han tar.... men så är det ju...


Kommentarer
Postat av: Mattis

Jag vill se lite mer "fiskebilder"annars är allt bra,otroligt gulligt kort på grabben!

2008-07-17 @ 14:43:10
Postat av: Fanny

Hur man kommer på att cykla ut till Alster för att se Körkarlen? - Man råkar vara hemma när SO-pappa frågar om man ska följa med.



Förresten, du som är lite insatt, har du ngt tips på en lämplig (akustisk) gitarr som inte är för dyr, men som man inte behöver skämmas över?



Jo, och innan jag glömmer det igen. Svaret på en fråga du ställde under en mentorstid i åttan är: Skendemokrati.



Och 24:e är jag faktiskt ledig, kanske dyker upp i hamnen?

2008-07-17 @ 20:50:40
URL: http://fannymillom.blogg.se/
Postat av: Thomas, din gamle SO-lärare

Oj. det var mycket på en gång... vad var egentligen frågan jag ställde? Känns lite som liftarens guide till galaxen... man vet svaret på frågan men inte frågan...

Vad gäller gitarrer som inte är för dyra... så gilllar jag Yamaha som ett alternativ till alla dyrare gitarrer... dom har bra kvalitét ela vägen tycker jag... från billig till dyr...

Annars är det kul

2008-07-18 @ 18:03:15
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hmm.. ja, i vilken blogg ska man egentligen svara?! Nu har jag svarat i min.

2008-07-18 @ 19:03:33
URL: http://fannymillom.blogg.se/
Postat av: Emil Kjellin

Typiskt! missade "igår" precis!har haft så jäkla mycket att tänka på nu med lägenhet, jobb m.m. men ni spelar i kristinehamn den 2a också va!? då lär jag försöka komma och kolla...

/ Emil

2008-07-25 @ 15:42:35
URL: http://nillejklime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0