Ja, det får väl bli ett litet inlägg då...!!

söndag 31augusti 2008

Länge sen jag skrev nåt nu känner jag... men jag jobbar, fiskar och står i. Livet med Albert och mina nära och kära tar all min tid som jag inte jobbar. Min underbara dotter Matilda har återvänt till Göteborg och studier och jag saknar henne...

Igår var vi på dop... Eric och "Betsys" (hon heter ju Mari egentligen men för mig är hon Betsy) kära dotter Kira Mary O´Neill fick sitt namn i Betsys föräldrars trädgård. Präst var gamle Bill-Göran med det bullrande skrattet och det ständiga leendet. Skön präst. Eric hade sina Irländska familj där... också sköna typer... Och jag spelade lite för dom och Maja, Betsys brorsdotter, sjöng. trevligt
Kira i Thomas famn
Kira Mary O'Neill


Kommentarer
Postat av: maia

det lät treeeeeeevligt!!!!

2008-08-31 @ 16:00:16
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: yvve

Betsys mammas trädgård.

Å lillKiris va så söt..

2008-08-31 @ 17:57:22
Postat av: Gustav Pettersson

Bill göran är bill edgars morfar ! :D:D om det var på skoghall / hammarö :P

2008-09-06 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0