Lite Familj, Lite käk och Lite drag..

Torsdag 7 augusti 2008

Ska ut med de store barna och käka på August idag.. har barnvakt... wooow..
Albert är hos mormor och morfar...
Skönt med lite bebisledigt....
Och få lite tid med 13 och 20 åringen Alltså Maia och Matilda
  Matilda på Café August på Evas 50 års kalas

Och lite om fiske då...

Har gjort min Tradera debut... kändes bra...
Mötte en bra säljerska som försedde mig med två gamla fina Rapaladrag...
62 kr... för en sjunkande 11 cm Minnowdrag, guldfärgad och nåt som jag
inte vet vad det är... Ja ni kan ju se själva...
Fick dom med posten idag!






















....

Kommentarer
Postat av: Mattis

Bra köp,Swensson!!!Hoppas ni hade dä trevligt...

2008-08-07 @ 22:47:40
Postat av: maia

du har ju nästan MÅååNGA barn... :P

2008-08-26 @ 16:27:20
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste säga att det ena draget känns riktigt bekant:)



Puss och kram från Tom Ole

2008-08-30 @ 20:52:26
Postat av: Thomas,

Eller hur Tom-Ole.. jag blev inspirerad av vår fisketur... När ska vi ta oss ut... jag tror inte jag har rätt nummer till dig? Har ringt... hör av dig...

2008-08-31 @ 07:44:24
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det andra Rapala är ju Rapala orginal ju Thomas.. tänka sig.. Tradera debut.. nu har jag gjort några hundra köp sen jag skrev det här inlägget...

2012-08-18 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0