Jaha... en fisk till slut...

Söndag 19 augusti 2007
I torsdags var jag i älven och fiskade... och hade "aborrdraget" på som jag inspirerats av Anki C till att  köpa.... Första gången jag och Maia lånade det så fick vi snabbt 4 goda aborrar på vårt matbord.... Så jag gick och köpte mig ett par likadan drag... men har inte fått något förrän nu... men det var en liten gädda... glad att ha fått fisk men ville väl egentligen låta den glida tillbaks till sina jaktmarker... men då draget satt långt ner i halsen så fick den fly till de sällare jaktmarkerna... Fish Heaven....

  image15
image16
Tyvärr är det Yvve som tagit bilderna och av någon anledning så blir nästan alla hennes foton så här skarpa...


Ja å så har vi  (jag och Yvonne) varit i Göteborg och hjälpt Matilda och Erik med att flytta in på olofshöjd... schysst etta och rik som hon ju blivit på att jobba som en galning, tyckte hon tydligen att man kan köpa allt som man behöver till ett hem... Borde väl ha gjort mer som en annan när man flyttade hemifrån... ta allt du kan hitta hemma hos föräldrarna... men snyggt blir det ju iallafall...

Kommentarer
Postat av: döttra di

Hej!! haha, joo då jag ska försöka uppdatera här så mycket jag hinner. fast vi ahr det rätt fullt upp nu. igår hade vi phaddersittning, imorgon är det HNOLLK-sittning och på söndag är det skärgårdskväll :P men det är roligt. vi hade vår första inlämningsuppgift idag också. snabbt tempo här! har dock inte hunnit få upp skenorna än :/ ska kika efetr takskenor på maxi imorgon! men vi hörs på telen nån dag. hälsa yvve! kramar

2007-08-24 @ 21:46:20
Postat av: Yvveri

..kollar in gamla inlägg..Shit va liten den här gäddan va. Stackars den..

2008-12-29 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0