Batterier till kameran...

Lördag 25 augusti 2007
Vår batteriladdare har lagt av... den luktade brännt... så det blir inga  nya kort innan vi fixat det...
Ville ju visa bilden av abborren jag drog upp igår... fick två abborrar på två kast igår... men den ena ramlade av kroken och fisken studsade i vattnet igen... snöpligt.... men en god abborre som jag stekte... men orutinerad som jag är höll jag på att glömma ett steg i att rensa fisken... skinnet... men kändes att det var nåt fel... så jag kollade nätet och hittade ett sätt att flå den...
Annnars är allt gott... Yvves mage växer och vi har varit på vår första föräldrautbildning... Lite förvånad att det var inte bara purunga föräldrar... hade ju jag trott... och detta trots att de de flesta var förstföderskor...
Här får ni en liten sommarbild på Yvve... Hej så länge

image17

Obs! Kolla vilken gräsmatta....

Kommentarer
Postat av: Yvve

Jag råkade ju skvätta ketchup i batteriladdaren... Å jag kom inte åt allt när jag skulle ta bort det!
Fisken ser jättefin ut, darling!! Jättesöt..
Önskar jag kunde smaka..
Gräsmattan ser alldeles underbar ut!
Vilket bra jobb du har gjort..
Tänk va fin den ser ut på bild :))
Puss min älskling!

2007-08-25 @ 14:10:15
Postat av: Emelie


Söt klänning Yvve!

2007-09-07 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0